luni, 9 aprilie 2012

M-aş numi...




Mă numesc simplu, cum ştiu eu mai bine, însă oglinda mea nu îmi recunoaşte numele de căsătorie. Mă numesc singură cum ştiu eu mai bine, însă oglinda nu mă recunoaşte nici măcar din prietenie. Mă numesc simplu prin trăire, aşa cum ştiu mai bine, şi de aceea, visez o loterie.

M-aş numi dintr-o orgie, un sentiment cules din ştire, dar nici ora nu-mi alină părul din metalurgie. M-ai numit femeie. Ai cugetat în râsul diabolic cinci fraze, şi din ele, nici ţie nu ţi-ai dat dreptate.

Să mă întorc la mine, zic. În nebuna mea neştire, devin simplu parfum de iasomie.


Foto : internet

15 comentarii:

  1. Aș citit rândurile scrise de tine în continuu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lamaitza mea frumoasa,

    Ma magulesti! Iti multumesc din suflet, te invit la cafea in acesta dimineata, vii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca de obicei, incercand sa inteleg, nu vazusem rimele. A trebuit sa mai citesc o data ca sa-mi dau seama. Mi se intampla mereu cand incercand sa inteleg rostul sa omit frumusetea detaliilor. :))) Felicitari! Ai talent si cu rimele. Continua in stilul tau pentru ca esti originala si originalul va fi intotdeauna inedit. Felicitari inca o data!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim,

    Desi cred ca nu stai sub acesta umbrela, desi cred ca iti cunosc rasul imbufnat, iti multumesc.
    Te iau in brate si imi scot palaria pentru orele de sinceritate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am un ras imbufnat comun si de aceea iti pare ca l-ai cunoaste.:)) Iar orele de sinceritate sunt doar secunde. In rest raman Anonim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,

      Daca vrei sa ramnai asa, atunci ma inclin in secunde si astept orele in care rasul nascoceste zile :)
      Imi plece provocarea, asa ca mai astept :)
      Zambeste frumos ca sa aud pitigoiii urland :)

      Ștergere
  7. "Ai cugetat în râsul diabolic cinci citate, şi din ele, nici ţie nu ţi-ai dat dreptate." Nu suna mai bine? :D Buna tentativa de versificare. Mereu surprinzi. Bravos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce putem crea suna bine, tu suni bine, el suna bine si orice stare, sub orice forma, e bienvenita. Mie atat mi-a iesit :)
      O sa propun intr-o zi un joc de creatie. Ce zici? te bagi? Eu abia astepot sa te implici :)

      Ștergere
    2. Tu ce crezi? M-as baga sau nu? Mai ales ca ca imi plac provocarile. Nu stiu insa, ca sa revin la starea-mi naturala de scepticism, daca tu o sa ai rabdarea necesara pentru un joc. Fie el si de creatie. Eu o sa te intreb mereu: Ce vrei sa spui cu asta? Crezi ca o sa poti sa raspunzi? De exemplu de ce ar urla pitigoii daca cineva, chiar si anonim ar rade frumos? Chiar asa de hidos sa-i fie rasul frumos incat sa faca pitigoii sa urle? Sa-si ia campii? :))))

      Ștergere
    3. Vasys,

      Rasul este frumos indiferent de cine il exprima. Pitigoii urla, oamenii urla, animalele urla, tu ce auzi?

      Ștergere
    4. Aud urletul. Tu ? Si pentru mine nu intotdeauna rasul este frumos. Prefer o lacrima sincera unui ras fals. :)

      Ștergere