sâmbătă, 8 octombrie 2011

„DA”



Păşesc pe nisipuri formate din nori. Mi-e bine. Nu recunosc însă, urmele pe care le las în urma mea. Astăzi am stabilit că ar trebui să fie ziua mea de DA-uri, dar frica fericirii mi-a pus cătuşe.

Înaintez printre ceştile de cafea. Privesc săli pline de oameni ce îşi colindă trupurile. Un domn de la o masă mă pofteşte lângă el. Îmi zâmbeşte şi mâ invită să beau un pahar de vin. Îi resping râsul parşiv şi îi multumesc pentru invitaţie, dar artiştii nu împart masa cu oameni care trag la ţintă. Mi se pregăteşte un scaun cu tapiţerie roşie. Îl cedez şi pe acesta. Îmi umplu paharul cu vodka şi îl înghit într-o secundă. Mai trebuie să ţin piept încă o oră avansurilor curajoase ale domnilor cu papion. Din scaunul meu de om de scenă, fără tapiţerie de niciun fel, pot privi mulţimea mai bine ca oricine. Acum, refuz existenţa altora şi mă cobor în mine. Îmi închid pleoapele şi mă las pradă sunetului. Ating perfecţiunea lui prin muzica ce vibrează în vasele sangvine. Sunt fericită, dar doar aici pot ţipa..

Asculă-mi trupul când te cheamă şi nu îndura tăcerea. Păşeşte liber în văzduh şi cerne mângâierea. Zâmbetul meu nu are sunet, dar nutreşte ţipete de dor. Într-un colţ de viaţă, îmbrăcată în paiaţă, mi-am regăsit umbra. Stă curtezană pe o liană şi se lipeşte de pantofii mei. Ciudat. S-a încălţat prea repede, dar şi aşa, e minunat cand am cu cine să împart creaţia

Mi-am deschis privirea şi sala era goală. Mă închid în mine, e mai bine. Rămân doar eu cu mine, cu un DA pentru tine în marea noastră veşnicie.


22 de comentarii:

  1. Copil deschide te...Vorbeam acum cateva zile despre mine...Semanam sau ..mi se pare? Minunatie esti tu ba!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Inchidem anumite potri pentru a putea exista usi pentru altele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te mai închide în tine, deși, instinctiv, asta face mai toată lumea. Lasă DA-ul să-ți aducă fericirea de care ai nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-ul,este fericirea ta...devoreaza l,lasate rasfatata de intunericul mediocritatii.lasa NU-ul sa ti sfasaie talentul ca oricum n are nimeni nevoie de el.drogheaza te cu NU-uri,ca aici este fericirea ta. Da-ul ,e pentru copiii campioni, pentru magicienii ambulanti, pentru amulete japoneze de calitate, nu chiciuri ce se sterg intr un NU etern

    RăspundețiȘtergere
  5. sa te inchizi in tine nu e cea mai inteleapta decizie

    RăspundețiȘtergere
  6. Lamaitza,
    De unde stiu ca "DA" aduce fericirea?

    Anonim,
    am o certitudine daca spun "DA"?

    Suflete...,
    Cine stie care este cea mai buna solutie?

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu risti nimic,nu ti e frica ca riscul este si mai mare??? Gandeste-te!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim,
    Teoriile exista si sunt usor de manevrat, pe cand situatiile de fapt nu se compara in explicatii, dar iti promit ca ma voi gandi. DA, ma voi gandi!

    RăspundețiȘtergere
  9. DA-ul tau nu are legatura cu lumea palpabila sau cu teoria...e ceva ce vine de undeva.acest ceva poate sa ramana sau sa dispara...nimeni nu ti poate garanta nimic.rupe l de concret,inchide ochii si lasa l sa te sfasie...ma rog,n ai sa poti face asta niciodata. vorbesc tampenii... EUL tau este definit de NUUUU...

    RăspundețiȘtergere
  10. Din comentariul tau...ti-e frica sa spui DA...esti mediocra si ti place in confortul asta...si chiar daca te ratoiesti la mine,tot n ai sa poti spune DA...nu e pentru tine cuvantul asta. sorry! ESTI PREA SLABA PENTRU A FII COPIL!

    ps:daca te enervez,nu mai comentez nimic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragul meu anonim,

    Departe gandul ratoirii. Te intreb pentru ca nu iti stiu cunoasterea. Este normal sa adresez intrebari atunci cand cineva face anumite afirmatii.
    Ma bucura prezenta ta, dar prefer argumentari logice.
    Si acum sa trecem la subiect. Din momentul in care imi spui ca sunt prea slaba pentru a fii copul, inseamna ca in acesta viata, undeva, ne-am intalnit. Altfel, daca gresesc atunci iti voi cere sa iti retragi cuvintele.
    Una peste alta, sunt judecatoarea propriei vieti. Eu decid cat de fericita sau nefericita sa fiu. Din pacate, sunt mari pasii pe care trebuie sa ii fac pentru a fi fericita pe deplin. Altfel, ma hranesc din micile moravuri si din iubirile oamenilor.
    Din pacate, inca o data, mi-e frica si nu ma tem sa spun acest lucru. Oricare dintre noi rapunem frici in mintea nostra.
    POate ca intr-o zi, atunci cand nu ma voi mai simti mutilata de vremea de afara, voi putea spune "DA" la tot ce ma intampina.
    Mi-as dori.
    Ma condamni de ce? Ca nu iti inteleg revolta. :)
    Imbratisari dragi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Scumpa mea amuleta,

    nu te cunosc si n am nimic cu tine personal.textele mele sunt usor literale si sunt indreptate spre oamenii care n au curajul sa spuna DA. viata ta iti apartine si poti face ce vrea cu ea.Revolta mea nu se refera strict l tine (speram sa nu fiu nevoit sa explic explicatii) ci pur si simplu la o stare de fapt a multor oameni care pot spuna DA si totusi aleg NU-ul ... imi cer scuze daca te-ai simtit jignita!nu asta a fost intentia...speram sa avem o dezbatere pe fondul problemei. imi retrag toate cuvintele si totodata si de pe blog-ul tau. imi pre rau!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim,

    Nu este nevoie sa iti retragi cuvintele, dar din ce am inteles eu mai sus, din cuvintele tale afisate, mi s-a parut ca te raportai exact la Da-ul meu si la faptul ca sunt prea slaba. Asta am inteles. Ma poti ataca, evidend, dar concret. :)
    Cat priveste raportarea nostra, a tuturor asupra milioanelor de Nu-uri in favoarea Da-urilor, aveti dreptate. Toti. Insa atunci cand incepi iti judeci propria viata este mai greau sa privesti just.
    Nu m-am simtit jugnita, nu e vorba de jignire. Ti-am cerut doar sa argumentezi de ce crezi ceea ce spui. Atat.
    Si daca privesti mai bine textul o sa intelegi ca undeva, intr-un tren, te regasesti si tu.
    Departe de mine gandul de a mutila oemnii cu gandul, doar sustinand o argumentare generala. Am simtit ca in toate vorbele tale sunt eu si te raportezi la mine, direct.
    In cazul acesta, daca nu ne cunaostem, imi cer scuze pentru ca am crezut ca DA :)

    Imbratisari dragi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Poți încerca, pentru că, vorba aia, încercarea moarte n-are. Dar chiar dacă nu ar aduce, cel puțin ai trăi cu ideea că cel puțin ai încercat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase ganduri...
    Eu cred ca uneori propria persoana poate fi cea mai buna comanie in unele momente dinviata in care multi oameni ,,trag'' de tine in multe parti...
    Alteori insa comapania oamenilor poate fi un bun ,,medicament'' pentru cand te-ai plictisit de tine ...^^

    RăspundețiȘtergere
  16. yume-chan,

    Ce frumos simplifici :)
    Portile devin inchise pentru a putea deschide alte drumuri...de ce sa renegam stari.

    Lamaitza,
    Este adevarat ce spui, dar trebuie sa ai si curaj sa spui DA la orice :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu am curaj sa spun Da la tot. Cum sa fac? Felicitari pt blogul tau! Esti minunata!

    P.B

    RăspundețiȘtergere
  18. Cata emotie transmite . Iti traiesc cuvintele. Minunat.

    RăspundețiȘtergere
  19. eu ma inchid in mine si mi-e bine. ma regasesc mult in textul tau. ce o fi o fi. imi place cum privesti,si ca desi te inchizi in tine,totusi alegi DA.

    RăspundețiȘtergere
  20. Lili,
    Ne inchidem pentru creatie.

    Jimmi,
    Asa e. In noi spunem "DA" lumii si cuvintelor unui univers intreg.

    Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim,
    Nici eu nu am curaj. Si admit asta, dar pot sa am o zi de DA -uri :) Asta pot face.

    RăspundețiȘtergere