marți, 1 februarie 2011

Eu sunt Echidna!



Vreau să mă sting departe de mal, în întunecata negură a fagului de miere. Să îmi fac un coşciug din părul foştilor iubiţi şi pielea să-mi fie cusută cu borangic. M-aş ascunde de sumbrele imagini ale fetiţelor ce îmi aruncă flori. Nu mai vreau să cunosc oameni. Nu mai vreau să fumez din buzunarele cunoscătorilor de carte.

Prin faţa geamului meu, picioarele despletiţilor trec, mirându-se de draperia de dantelă ce naşte molii. Nu le voi ucide.

În metroul ce mă transportă spre groapă, pentru că nu mi-au ajuns niciodată banii de un transport considerat de prim rang, un muncitor de subsol mănâncă seminţe în spatele meu. Aud doar scrâşnitul seminţelor, din ce în ce mai puternic. Sunt cărată pe braţele a patru bărbaţi fără capete, măsurată de Lachesis şi ţesută de Clothos. Îmi vine rândul în faţa lui Atropos. Fără să îmi fie frică de harpii, întind foarfeca neînduplecată către ursitoarea cea mare. Fibra textilă ţesută atâţia ani pe spatele meu se pierde în lama foarfecii.

Am ajuns în faţa Cerberului, dar nu mi-e frica pentru ca eu sunt Echidna!


Foto : www.1x.com

14 comentarii:

  1. Amelie,

    Frumusetea sta in ochii tai. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. sfarsitul e bestial.:| raman uimita de cate idei poti sa ai si cum le expui, cat de frumos o faci.

    RăspundețiȘtergere
  3. 29 decembrie,

    Cand scriu, mainile merg singure si sufletul se deschide. De acolo vin toate. Iti multumesc si te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. super!!!! mi-aduc si eu aminte cu drag de vremurile cand mergeam impreuna cu metroul...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim,

    Eu nu te gasesc sub acesta umbrela anonima, dar daca tu vrei sa iti pastrezi anonimatul... Te astept pentru statiile noi cosntruite.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Donez un fir de par chiar daca nu sunt fostul tau iubit !

    RăspundețiȘtergere
  7. Om drag de ciocolata,

    Voi respira prin firul tau de par departe de orice alt cosciug. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt anonim ~Sunt Ion Manoliu ~si apreciez tare mult cum reusiti sa transcrieti di inima si gand, lucruri atat de frumoase! Promit sa fiu si in continuare cititorul dvs. fidel. Va dau calificativ "EXCELENT" si va doresc succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stimate domn, Ion Manoliu,

    Sunt onorata pentru ca va am alaturi. Sincer. Timpul ne da dreptul sa ne adunam in suflet. Astazi, ramanem in noi pentru frumusetea ce inca o mai mirosim.

    Va imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt incantat si mai astept noutati!

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate lucrurile au un inceput, iar acesta a fost pentru mine cel mai frumos. Indiferent cum se va sfarsi, in nostalgia mea imi voi aminti cu drag de Amuleta Japoneza si de frumoasa ei respiratie de cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multuemsc, domnule Manoliu. Amuleta JAponeza nu dispare.

    RăspundețiȘtergere