miercuri, 17 februarie 2010

Fiinţe ce nu sunt de vânzare .....

O seară cu Ozana Barabancea...

Nu îţi trebuie paşaport pentru suflet atunci când vrei să treci graniţele spre un portativ compus de pescăruşii albaştri. Nu avem nevoie de seri speciale pentru a ne cultiva dragostea din noi, nu avem nevoie de ierburi pentru a aduna un pumn de lacrimi şi nici de strigăte prea puternice pentru a ne face auziţi.

Am oferit sufletului meu o seară alaturi de EA. M-am aşezat cuminte pe canapea şi am aşteptat-o. Am ajuns mai devreme în localul în care îşi susţinea concertul doar pentru a o lua în braţe, pentru a-i spune cât e de frumoasă şi pentru a-mi cere dreptul la sentiment. Picioarele îmi amorţiseră, iar eu nu puteam face nimic.

Aţi auzit vreodată o singură bătaie a Universului într-o inimă? Aţi simţit vreodata cum întunericul devine lumină, cum fluturii se opresc înainte de ultima oră a lor de trăire doar pentru a-şi linişti somnul? Intreaga viaţă ţi se opreşte în timpul ei. Notele muzicale nu se mai ascund, aleargă şi dansează împreună cu EA. Nestematele devin ieftine, pamântul nu se mai roteşte şi timpul rămâne în clepsidră. Râde Luna pentru Soare şi curcubeul răsare fără ploaie, stelele i se aşează pe rochie, iar norii îşi presară pulberea din praful de ploaie peste pantofii ei.

EA este!

Nu ştiu sa o vad altfel. A urcat pe scena. A început sa cânte. Un sentiment ciudat îmi mângâie obrajii. Radeam şi plângeam pentru explozia de necunoscut din mine. S-a oprit sub un reflector. Era intuneric insă peste EA cobora lumina. Nici măcar nu ştie cât de frumoase îi sunt aripile, nu stie că oglinda din spatele ei nu îi şopteşte adevărul şi că bărbaţii de la mese se indrăgostesc de ea.

Iar eu? Eu ma ascund de chelneri pentru a nu-mi cere bani pe lacrimi.

Nu pot trăi acum iî fraze ieftine dar vă pot spune doar atât : Fiinţe ce nu sunteţi de vânzare, admiraţi-o, iubiţi-o, primiţi-o în voi, ascultaţi-o şi dacă toate acestea vi se vor părea minciuni, cumpăraţi-vă un loc pe lună şi zidiţi-va trupul acolo, pentru că Pământul se aglomerează de oameni ce se lasă cumparaţi cu un pumn sare. Dacă însă o secundă din sufletul vostru vă condamnaţi pentru că nu aţi intalnit-o până acum, vă spun doar atât : Nu e prea târziu. Are loc destul în inimă pentru fiecare. Doar cereţi!

EA este balada pescaruşilor albaştri…. OZANA BARABANCEA!



Intreaga poveste… urmează în carte!

Alice mi-a fost alaturi în acestă seară! Multumesc, Alice!

8 comentarii:

  1. m-ai lasat muta.... chiar ti-a placut.MA SIMT MAI ONORATA DECAT AI PUTEA CREDE.
    Si vreau sa te cunosc personal sa iti multumesc. TE IMBRATISEZ!!!!!!!!!OZANA

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma simt onorata pentru ca mi-ati permis sa fiu acolo. Fara existenta dumneavoastra nu as fi invatat sa ascult balada pescarusilor albastri.. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. da..intr-adevar Ozana e fenomenala,cum ai spus si tu,iar pt. tine, un adevarat exemplu. Iti urez succes si sa ajungi acolo unde vrei tu. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc. Ma bucur ca esti si tu o fiinta care nu se cumpara. Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiinte care nu sunt de vanzare sunt mai multe decat credem. Din pacate suntem invatati sa le vedem doar pe cele care se vand usor si pe nimic.
    Asta este un strop de optimism intr-o mare de negativism.
    In rest, iti doresc mult succes duminica. Sper sa iti atingi visele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim. Mi-ar fi placut sa iti stiu si numele. Se pare ca ne cunoastem destul de bine. Nu am cum sa cuprind toate fiintele ce sunt in aceasta categorie. Ii aduc aminte pe cei care imi sunt aproape, care reprezinta ceva in viata mea. Duminica voi atinge un vis frumos care sper ca va avea continuitate. In rest, te mai astept si-ti multumesc pentru ca ai poposit in casa mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este ciudat ca nu sti cine este Anonim. Eu nu cred ca te cunosc atat de bine pe cat spui tu, dar acest lucru poate se va schimba cu timpul.
    Oricum, voi mai poposi pe la tine pe blog si voi citi din ceea ce scrii tu aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cine este anonimul din tine. Anonimul din mine il cunosc. Daca la asta te refereai. Imi permiteam sa-ti spun ca ne cunoastem datorita faptului ca imi urai bafta duminica. Imi cer scuze. Probabil m-am pripit.

    RăspundețiȘtergere